Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Je hebt 14 dagen na ontvangst van je pakket om je bestelling te retourneren. Helaas kunnen we na deze periode geen retourzendingen meer accepteren. Het is belangrijk dat je zo snel mogelijk contact opneemt met onze klantenservice om de retourzending te organiseren.

Wat zijn de kosten voor retourzendingen?

€Retourverzendkosten zijn voor rekening van de klant voor alle bestellingen onder 69,00 . Als je bestelling boven dit bedrag uitkomt, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je het retourlabel op onze kosten kunnen toesturen.

Alle retourzendingen worden via Fedex verzonden.

Wat zijn de voorwaarden voor een retourzending?

-De aankoop van 2/3 vergelijkbare modellen om de maat te testen wordt niet geaccepteerd als een retourzending en is automatisch voor jouw rekening.

-Het ruilen van een artikel is alleen mogelijk bij een verandering van maat.

Een artikel dat is gepast, wordt niet als gedragen beschouwd. Wij behouden ons het recht voor om een retourzending te weigeren als deze afgehaald, beschadigd of zonder de originele doos lijkt te zijn of als de schoenendoos is dichtgeplakt, dan zijn wij genoodzaakt om je een bedrag van 5 € in rekening te brengen.

-U dient onze klantenservice per e-mail op de hoogte te stellen van uw wensen met betrekking tot uw retourzending (een ruiling, een tegoedbon in de vorm van een promotiecode of een terugbetaling).

-Panty's kunnen niet geretourneerd of geruild worden.

Een aankoop met een cadeaubon (voucher) kan niet worden terugbetaald. Je cadeaubon zal opnieuw worden gecrediteerd.

Wat is de procedure voor het retourneren van een artikel?

U moet onze klantenservice op de hoogte brengen van uw wens: terugbetaling, tegoedbon (in de vorm van een promotiecode) of omruiling, met vermelding van de gewenste maat.

Plaats het artikel dat je wilt retourneren in de originele verpakking en vervolgens in een pakket (bijvoorbeeld Casual Mode verpakking).

Plak vervolgens het voorgefrankeerde retouretiket op dat door onze klantenservice is verstrekt voor alle bestellingen van meer dan 69,00 €. Als dit niet het geval is, moet je naar een postkantoor gaan om je retourpakket te posten, zodat het zonder handtekening door Colissimo kan worden verzonden.

Bewaar uw ontvangstbewijs dat door het postkantoor is afgestempeld, want er kan naar gevraagd worden.

U bent als enige verantwoordelijk voor uw zending totdat u uw pakket bij ons heeft ontvangen. Zonder bewijs van aflevering vindt er geen terugbetaling, tegoedbon of omruiling plaats.

U moet uw retourpakket naar het volgende postadres sturen voor alle bestellingen onder 69,00 €:

SARL MODE CASUAL

9 Rue Sénateur Emile Roux

11100 Narbonne

Wat moet ik doen als mijn artikel defect is?

U moet per e-mail contact met ons opnemen om ons op de hoogte te stellen, er worden geen retourzendingen geaccepteerd.

Als de retourtermijn wordt overschreden, ontvangt u een vergoeding tot 30% van de prijs van het defecte paar in de vorm van een tegoedbon. Anders kunt u een tegoedbon of een omruiling ontvangen als het model nog beschikbaar is.

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

Openingstijden: 10.00-16.00 uur, maandag tot en met vrijdag.

Contactgegevens: sav.casual@gmail.com / 07 88 76 30 54

Je ontvangt binnen 24 tot 48 uur een antwoord.

Wanneer wordt ik geïnformeerd als mijn artikel niet op voorraad is?

Als een artikel niet op voorraad is op het moment dat je bestelt, ontvang je binnen 24-48 uur een e-mail met twee oplossingen: een tegoedbon of een terugbetaling.

Als je niet binnen 24 uur na ontvangst van onze e-mail reageert, ontvang je automatisch een cadeaubon met je NAAM en achternaam gecombineerd.